Layan kartun Oggy and the Cockroaches


Kartun ni lah budak berdua layan..

Pada hal banyak lagi rancangan kartun..tapi kartun si Oggy dan 3 ekor lipas

yang susah nak mati ni yang seronok..

Kartun Oggy

Pelik juga..kartun tanpa suara tapi sound je yang lebih..Kesian pula dengan 

Si Oggy asyik kena buli dengan 3 ekor lipas yang jahat (lipas gemuk, lipas hijau dan lipas ungu).

Geram pun ada.AB yang tak layan pada mulanya pun dah terjebak sama.

Layan kan je lah..


Comments

  1. hehehe... entah bila laa kan nk matinya hahaha

    ReplyDelete
  2. Best kannn cerita ni. Even suara tarak. Hahaha Ade je ni hahh dalam laptop eiqa. Saje simpan untuk adik2x tengok

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KRAFTANGAN DARIPADA BATANG AISKRIM

Bila Hati Tersentap !!!

DIY BOTOL PLASTIK