Posts

Showing posts from August 6, 2014

Gaza kini

Image
Kematian,kemusnahan di Gaza oleh kuasa keganasan Israel



Jumpa kazen..tapi..

Image
Assalamualaikum..Aina dan anis dengan kazen sebelah papanya.Dah lah jarang balik kampung, bila dah jumpa ni lah jadinya.Busy mengalahkan mak bapak masing-masing..
Bukan main seronok bila Mak su diorang bagi pinjam SPhone.Macam-macam game ada. Sampailah sekarang anis beria-ia minta belikan tab untuknya..Alasan yang diberi phone mama kecik dan tak ada game.Nak yang macam mak su..Besar..Kalau besar maknanya harga nya lagi mahal kan.Memang nak belikan tab murah untuk mereka berdua.Tapi hasrat tu tertangguh dan bila tengok keadaan mereka berdua bila dapat main game sampai nak tidur pun nak main game juga, jadi hasrat tu terpaksalah ditangguhkan lagi.Kejam ke..