Posts

Showing posts from October 6, 2014

CPUV Nuffnang: SME Micro Finance

Image
Alhamdulillah rezeki Aidil Adha..CPUV yang masuk hari ini. Kempen dari Maybank untuk pembiayaan Mikro PKS atau SME Micro Finance.


Maklumat lanjut tentang pembiayaan ini, dijemput klik iklan ni ye..Banyak maklumat yang boleh diperolehi nanti.
Terima kasih.

Kambing oh kambing...

Image
Dulu aku tak makan daging kambing. Bila dengar je pasal daging kambing..pantas aku jawab..eiii tak nak lah..nanti panas badan,tak sedap, ada bau kataku..Ye ke?Padahal aku tak pernah pun makan daging kambing..
Bila dah makan sekali sebab papa budak berdua ni memang penggemar daging kambing, belikan daging kambing yang dah diperap dan untuk dimasak, Wow!! sedaplah.Tu lah siapa kata daging kambing tak sedap..bohonglah..Ruginya..Jual mahal lagi kan.
Sekarang ni dengan aku sekali, aina dan anis suka sangat daging kambing.Kalau nak makan lamb chop tak boleh share lagi dengan budak berdua.Mesti order kan untuk aina dan anis..Ataupun beli daging kambing yang dah siap diperap, goreng ataupun panggang..


Banyak khasiat daging kambing sebenarnya. Lupakan je lah tanggapan negatif yang mengatakan daging kambing penyebab masalah kolestrol dan darah tinggi..No no no.. Kalau nak tahu daging kambing merupakan salah satu makanan sunah kegemaran Rasulullah S.A.W.. dan daging kambing merupakan diet terbaik.
1…