Posts

Showing posts from March 10, 2016

GERAMNYA

Salam semua..
Minggu luahan rasa..
Memang amat mengecewakan apa yang kita harapkan tidak menepati cita rasa kita.Tak tahulah nak kata apa. Geram dan sakit hati lagi.
Macam ni ke tukang jahit ni jahit baju pelanggannya. Padanlah ambil murah. Murah sangat. Tapi hasilnya. Oh tidak!!
Nak dibaiki pun tak boleh lagi. Baju kurung moden ni ngam-ngam bila disarung ke badan. Bila check basi kain yang ditinggalkan ?Alamak..camne. memang tak boleh di besarkan lagi.
Apa boleh buat. Redha je..Tapi dah serik hantar untuk kali ke dua. Terpaksa lah beli kain lain dan tempah dengan tukang jahit mahal. Janji puas hati dan sedap di pakai.