Posts

Showing posts from February 28, 2014

Dah Dapat pun Ukulele

Image
Semalam birthday Aina. Bangun pagi sebelum pergi sekolah..Papa, hari ni birthday kakak.Kakak nak guitar boleh?Papa kan dah janji nak belikan guitar masa birthday kakak nanti..Aina buat muka kesian.Nanti papa belikan..Horey..Haa..kan aina dan tuntut janji tu..
Selepas balik kerja singgah di kedai Guitar Planet di Summit,USJ.Adalah Ukulele guitar yang dijual di situ.Cantik dan ada yang bercorak.Macam-macam pilihan.Nak yang murah dan mahal pun ada..Pilih yang murah je..Okaylah..janji tetap janji,guitar mesti di beli..kalau tak Sedih lagi aina..


Model guitar..pilih mana nak..RM89.00,RM99.00 Ada lagi... RM79.00 Dah pilih...Yang ni untuk Aina.Anis punya mana?Kesian anis.Belikan juga untuk anis walaupun bukan hadiah hari lahirnya...Guitar anis warna kuning..atas tu..
Dulu tak pernah pun dapat hadiah lahir.Tapi bersyukur mak dan abah beri kasih sayang yang secukupnya kepada kami 6 beradik..Syukur Alhamdulillah.Sekarang dah pun berkeluarga dan ada anak, kami sedaya upaya memberi kasih sayang,didika…