Posts

Showing posts from September 15, 2014

CPUV : RWG Ice Age Adventure

Image
Alhamdulillah rezeki di bulan September. Dapat lagi CPUV daripada RWG Ice Age Adventure.

Terima kasih Nuffnangdan pihak penaja. 
Klik di sini untuk maklumat

Bawa apron comel

Image
Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Disebabkan aina dan anis nak sangat berjumpa dengan umi dan ayah minggu lepas, papa aina pilih ke dua-dua Plan.Plan bersihkan rumah dan jumpa umi..
Seronok bukan main.Tapi tunggu mama dan papa bersihkan rumah dulu lah ye..Kalau tak, tak boleh keluar.
Keluar pun dah petang dan sampai sana pun dah nak maghrib.Perjalanan ke sana mengambil masa selama satu (1) jam setengah.
Rupa-rupanya ada cerita di sebalik itu, aina dan anis tanpa pengetahuan aku, telah bawa Apron masing-masing sebelum keluar rumah. Nak ambik order dengan umi katanya.
Pelawaan kami berdua nak ke Aeon, Taman Equine pun diorang tak endahkan.Boleh cakap, "mama, papa..pergilah, kitorang nak jaga kedai sekejap..Ehhh..buat macam kedai sendiri. Macam-macam lah budak berdua ni. Umi dan ayah layan je karenah budak berdua ni.
Balik pun dah lewat..Janji diorang berdua happy..Itu pun anis dah buat muka sedih depan aku.."mama boleh tak anis tidur dengan umi, lepas ni.. Nanti kita datang lagi …