Posts

Showing posts from July 20, 2014

Just Me

Image
Semalam sempat juga aku ke Alamanda selepas habis waktu kerja 4.30p.m. Disebabkan en.suami dah berjanji akan membelikan perfume, kena beli lah kan..Kalau tak berbunyilah aku macam budak kecik ..bila nak beli ni, kata janji nak beli..Aku memang suka perfume..wangi-wangian..sampaikan aku sembur juga perfume aku ke aina dan anis..Macam mana nak habis cepat..Anis memang ikut perangai aku..apa yang aku suka dia suka..lain sikit dengan aina..kalau diikutkan macam-macam perfume yang aku beli sejak dari anak dara sampailah ada anak ni..Dulu aku pakai avon je.Lagipun kakak dealer avon..Suka yang butterfly..bau perfume ni memang sedap.Rasa cam nak terbang..Bila dah kawen kita up sikit..Beli di kaunter Shopping Mall pula. Belilah di Parkson Alamanda. Sekarang ni dah jadi kawan pula dengan kakak Perfume..Semalam nak beli yang perfume sama yang habis..Aku suka sangat bau ED Perfume 'Just Me Paris Hilton..Baunya sweet dan manis..Konon nak bau Paris hilton lah aku ni..Entah macam mana, terjatuh …