Posts

Showing posts from November 11, 2015

Layan kartun Oggy and the Cockroaches

Image
Kartun ni lah budak berdua layan..
Pada hal banyak lagi rancangan kartun..tapi kartun si Oggy dan 3 ekor lipas
yang susah nak mati ni yang seronok..
Pelik juga..kartun tanpa suara tapi sound je yang lebih..Kesian pula dengan 
Si Oggy asyik kena buli dengan 3 ekor lipas yang jahat (lipas gemuk, lipas hijau dan lipas ungu).
Geram pun ada.AB yang tak layan pada mulanya pun dah terjebak sama.
Layan kan je lah..