Anis dah bertindik telinga

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera..


Seronoknya anis bergaya depan cermin melihat telinganya sudah ada subang.Kembang kempis hidung anis kan.
Tindik Telinga
Sebenarnya dah lama nak tindikkan telinga aina dan anis. Yelah aku bertindik rasanya umur aku 7 tahun buat di kedai emas. Rasanya time tu dah guna yang bertembak.Tak sakit.Tak tahulah kalau  ada yang masih guna style lama cucuk masa zaman aku.Yang tu memang sakit.
Tindik Telinga


Anis pula memang berani ikut perangai aku kot tak macam aina.Duduk jauh melihat telinga adiknya ditembak dengan alat khas.  Sebelum tu anis dah  pilih warna subangnya. Aku pilih warna lain.Anis nak juga warna merah.Sama dengan warna bajunya.Baiklah .Pilihlah warna merah.

Anis tak perlu di suruh, duduk di kerusi dan selamba je mukanya.Kelakar pun ada. Tak sakit katanya. Selepas ini boleh lah anis eksen dengan mak su yang masih tak bertindik sampai sekarang.




Comments

  1. Kita sampai sekarang tak bertindik..sakit kot..

    ReplyDelete
  2. Maniss je bila budak2 gugurl bertindik telinga. Kan..

    ReplyDelete
  3. hehehehe tingat zaman kecik2 dulu...x menangis bla bertindik. menangis bla telingan membengkak je

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KRAFTANGAN DARIPADA BATANG AISKRIM

Bila Hati Tersentap !!!

DIY BOTOL PLASTIK