Tak pe tak dapat :)

Assalamualaikum dan selamat pagi

Alhamdulillah syukur, kita masih diberi kesempatan untuk bangun,bernafas,bersolat,makan dan menjalani kehidupan di dunia ini.Terima kasih Ya Allah..

Hari ini adalah hari Jumaat minggu pertama dalam bulan Oktober, semoga kita semua dilimpahi rahmat dan dilindungi oleh Yang Maha Esa..

Alhamdulillah, minggu ni saja ramai kawan blogger semua banyak menerima iklan Nuffnang sampai ada yang berderet 3,7,8. Tahniah semua. Yang tak dapat macam aku, jangan bersedih.Senyumlah..senyum pengubat segala duka dan kitalah yang menentukan sikap kita terhadap kehidupan sama ada positif ataupun negatif.

Oleh yang demikian,ceriakan hari kita dengar sikap yang positif walaupun hanya perkara yang kecil :) 


 


Salam Jumaat



Comments

  1. Alamak kak, bersalah pulak rasa post entry cpuv. Takpe kak inshaAllah nanti dapat jugak. Semua tu rezeki. Hehe. Senyum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak pun kalau dapat CPUV..post entry juga..hehehe..saje je..

      Delete
  2. ALaaaa...jgn sedih² sis. Insyaa'allah nanti dapat lah tu.

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum... azlealee,

    Insaallah ada tu nanti.. kekadang bila tgk blogger lain dapat teringin gak dapat.. lepas tu alhamdulillah dapat. Ada tu.. insaallah ada rezeki... k

    mselim3

    ReplyDelete
  4. In shaa Allah, pasti akan ada rezeki dari pelbagai arah.. aamiin.. :)

    ReplyDelete
  5. insha Allah ada cuma kena sabar sikit jer ... sabar ya .

    ReplyDelete
  6. Insya-Allah ade rezki nnti masuk la tu cpuv.

    ReplyDelete
  7. sama la kita, CN pn xdpt bln ni..its ok, ada rezeki kt tmpat lain ;)

    ReplyDelete
  8. mungkin x dpt hari ni tp esok lusa...sapa tau kan???

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KRAFTANGAN DARIPADA BATANG AISKRIM

Bila Hati Tersentap !!!

DIY BOTOL PLASTIK