Bila Rindu Datang Lagi..

Assalamualaikum..

Bila rindu datang lagi aku suka tatap gambar anak-anak masa kecil dan menonton kembali video yang dirakam.Cepat betul masa berlalu..dah besar rupanya anak kesayangan mama dan papa.

Setiap gambar yang diambil dan video yang dirakam ada cerita suka duka. Tiap gambar ada kenangan kami..Seronok dan gembira bila melihat gelagat aina dan anis semasa kecil dari lahir hinggalah kini.Hinggakan aina dan anis pada mulanya tak percaya bahawa video yang dirakam adalah mereka berdua.

Aku rasa bukan aku saja yang suka merakam aksi anak-anak untuk tatapan dan kenangan.Malah ramai lagi..Bagi aku setiap gambar ada kenangan dan momen tersendiri.Abadikan lah untuk tatapan dan kenang-kenangan kita kelak walaupun hanya sekeping gambar.





















Comments

  1. betul.....bila tgk gambar dan video diaroang rasa cepat sangat membesarr.. :)

    ReplyDelete
  2. Betul tuu..ana selalu la sgt amek gambar diri sendiri. Adik ke, dgn kawan ke. Nanti bila tgk balik mesti teringat perangai gila2 dulu. Huhu

    ReplyDelete
  3. Suka tengok gambar-gambar lama..rasa macam comel aje..he..he

    ReplyDelete
  4. Saya pun suka juga tengok video & gambar anak2 masa kecil.. kdg2 timbul sayu. Mereka semakin hari semakin membesar, kita semakin hari semakin tua...

    ReplyDelete
  5. betul tu... ianya bkn shj membangkitkan memori tp jg memberi rs bahagia bla menatapnya

    ReplyDelete
  6. Betul tu kak. Rasa macam cepat masa berlalu.

    ReplyDelete
  7. betul tu, CN selalu sebelum tidur duk tengok video n gambo dekat hp ;)

    ReplyDelete
  8. Betul tue..melalui gambar la buat kita igt balik kenangan2 yg lepas.. kalau nk hrp otak nie utk igt semua...memang tak la kan.. =D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KRAFTANGAN DARIPADA BATANG AISKRIM

Bila Hati Tersentap !!!

DIY BOTOL PLASTIK