Jamuan Hari Raya Sekolah

Assalamualaikum..

Awal-awal lagi aina dah beritahu sekolah pagi akan mengadakan jamuan raya pada minggu hadapan hari Jumaat.Sekolah petang pada hari ini.

Sekolah petang guru kelasnya,Ustazah laila  minta semua murid bawa kuih raya, pinggan plastik,sudu dan garpu plastik, cawan plastik. Dan yang penting mesti pakai baju raya..

Malam tadi selepas balik kerja, bermulalah operasi menyediakan beberapa set kuih raya untuk aina.Anis pun tak terkecuali,cikgu nya dah minta awal-awal kuih raya.

Open House

Ini je lah yang mampu ku sedikan untuk mereka berdua..2 set untuk aina dan 1 set untuk anis..Macam-macam biskut raya ada..Semuanya kuih tunjuk-tunjuk je..Alhamdulillah..



Comments

  1. Anak kita Aleesya x pegi pon jamuan raya sekolah dia..haha..

    ReplyDelete
  2. hehe.. sekarang semua pakat main kuih raya tunjuk2 je.. heheh

    ReplyDelete
  3. my anak buah pun sambut raya kat sekolah tapi kami x de biskut raya ... adeh .

    ReplyDelete
  4. Seronok.. bila waktu2 mcm ni, teringat balik waktu sekolah dulu.. :D

    ReplyDelete
  5. Jimat masa dan tenaga dgn biskut tunjuk ni sbnrnya. Hehe. Sy pon sume kuih tunjuk :)

    ReplyDelete
  6. best.. teringat zaman sekolah kita dulu.. hehehe

    ReplyDelete
  7. tak pe la kan kaka janji ada lahamdulillah

    ReplyDelete
  8. tingat ms sekolah dulu cm ni jg...mama msk kn kuih bw g skolah pastu tkr2 ngan kwn2...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KRAFTANGAN DARIPADA BATANG AISKRIM

Bila Hati Tersentap !!!

DIY BOTOL PLASTIK