CPUV NUFFNANG :KASTAM MALAYSIA

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan..

Hari ni terkejut, ada CPUV dari Kastam Malaysia..Hebatnya Nuffnang,Kerajaan Malaysia pun beriklan dengan nuffnang.



Kastam Malaysia sekarang ni tengah melakukan 'Ops Outlet 2014'.Operasi yang memerangi rokok haram. Sasaran adalah untuk mematahkan rangkaian penyeludupan,pengedaran dan penjualan rokok haram yang menumpukan kepada peniaga serta peruncit. 

Kepada yang memiliki rokok haram tak kira lah yang jual ke atau beli akan dikenakan denda dan boleh dipenjara.

Katakan Tidak pada rokok. Merokok kan membahayakan kesihatan. Oleh itu sayangilah diri anda, keluarga dan generasi anda.

Rajin-rajinlah klik kalau ternampak iklan nuffnang ye..


Comments

  1. Itulah skrg ni. Ana tgk diorg banteras rokok habis habisan. Mudah mudahan berjaya.

    ReplyDelete
  2. Jangan operasi ini hanya sekadar hangat2 tahi ayam dah lah... Kalau buat tu biarlah berterusan barulah berkesan.

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah . rezeki ramadhan . operasi yg x berkesudahan .

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah. Tahniah AB..rezeki Ramadhan tu..

    ReplyDelete
  5. Assalammualaikum...

    Moga2 usaha yang sedikit ini ada keberkesanannya walaupun tidak dapat menghapuskan aktiviti penyeludupan yang tidak bermoral..... moga2 pihak kastam berjaya dalam operasi penyeludupan di Malaysia ini....

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam..semoga pihak kastam berjaya dalam operasi ini..

      Delete
  6. tahniah kak!rezeki2..
    bagus jugak usaha kastam ni..kiranya memanfaatkan kecanggihan teknologi sekarang kan..

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah dan tahniah, rezeki Ramadhan

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KRAFTANGAN DARIPADA BATANG AISKRIM

Bila Hati Tersentap !!!

DIY BOTOL PLASTIK