Beringatlah

Jangan mudah menjatuhkan hukum terhadap orang lain..




Comments

  1. Setuju sgt ! 100% kita bukan sape2 nak menilai buruk orang.

    ReplyDelete
  2. Yup. Betul. Kita di Malaysia ni mudah sangat jatuhkan hukum terhadap seseorang tanpa usul periksa. Nak fahamkan, jauh sekali.

    ReplyDelete
  3. sama kes mcm lola ibu firdaus . saya lbh suka memerhati sahaja . jgn sampai menambah dosa hanya kerana perkara yg kita sendiri tidak jelas ttgnya .

    ReplyDelete
  4. betul tu... fikir faham dan buat keputusan ...

    ReplyDelete
  5. budaya ni dh jdi mcm biasa kan..berhati2 bila ckp kburukan org..

    ReplyDelete
  6. eiqa kadang2x buat andaian jugak tp lepas tu pikir balikk. Tak boleh kita nak menghakimi seseorang tu tanpa asal usul periksa.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KRAFTANGAN DARIPADA BATANG AISKRIM

Bila Hati Tersentap !!!

DIY BOTOL PLASTIK