Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2014

Pesta Buku Antarabangsa KL

Date : 24 April - 4 Mei 2014
Venue : Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) Kuala Lumpur

Teruja sangat!Dua (2) minggu lagi  PBAKL akan bermula..dalam kepala ni macam-macam buku nak beli untuk aina dan anis.. Almaklumlah diskaun.. Peminat novel pula, masa ni lah kita boleh berjumpa dengan penulis novel kegemaran  dan dapatkan autograph..Bukan senang nak jumpa.

Jom ramai-ramai ke sana mencari buku/novel idaman anda semua :)

Comments

  1. nasib baikkkkk masa tu niesa masih kt kl..yeayyy!!!nk pg lah nnti..weee..xsaba...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niesa kat KL yeaa..boleh lah kita jumpa..

      Delete
    2. bolehhhh kak!hehehe...niesa kt kl 30 april smpai 3 mei..hee... ^^,

      Delete
    3. InsyaAllah kita jumpa niesa 1 Mei tu..

      Delete
  2. Bestnya boleh beli novel... dah lama tak beli...

    ReplyDelete
  3. Everytime dia orang buat pameran ni memang best..Kita tak pernah ketinggalan AB..penatlah kaki jalan..belinya tak adalah banyak..he..he

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau boleh setiap gerai nak beli buku..

      Delete
  4. Isteri saya kalau tau ni mesti tak sabo ajak pergi! Dah 2 tahun dia borong novel kat pesta ni...huhu

    p/s: Terima kasih kerana sudi selongkar Relaks Minda... semoga terhibur :) Dah selongkar, jgn lupa kemas ye....hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malunya...saya..itu sikit je saya selongkar...nanti ada masa saya selongkar lagi..

      Delete
    2. Betullah sitemap penting..kalau tak saya tercari-cari sambungan kisah minah fifi dan fafau..

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KRAFTANGAN DARIPADA BATANG AISKRIM

Bila Hati Tersentap !!!

DIY BOTOL PLASTIK