Anis tertidur dalam kelas

Hari ni hari ke-3 Anis ke sekolah. Harapnya Anis tak tertidur lagi dalam kelas.Itupun tidur selepas buat kerja yang diberikan oleh cikgu.Alasannya mengantuk..kesian sayang mama..jam 6.00 a.m dah bangun dan bersiap, begitu juga Aina.Tapi Aina dah dilatih dari umur 5 tahun lagi, jadi tak ada masalah..Cikgu biarkan Anis tidur hampir sejam jugalah..janji kerja siap...bukan anis sahaja yang tertidur, ada juga kawan anis tidur sampai habis waktu sekolah...

Comments

  1. alahai, sampai tertidur, kesian dia, letih sangat kot...

    ReplyDelete
  2. kesiannya sampai tertdo ye...dh kena bgn awl tu..nnti lama2 biasa la tu kan kak...

    ReplyDelete
  3. Hehe biasa lah budak budak. Normal tidur petang tu. Kesian juga kalau tak tidur siang. Sedangkan yg dekat uni pun nak tidur siang ehehe

    ReplyDelete
  4. tak biasa lagi tu... malu pulak dia nk bergambar yer..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KRAFTANGAN DARIPADA BATANG AISKRIM

Bila Hati Tersentap !!!

DIY BOTOL PLASTIK