~Bila dapat mandi kolam~


Seronoknya aina dan anis dapat mandi kolam hari ni. Papa dan mama cuti.Selalunya papa aina dan anis kerja, tapi hari ni cuti..yeaaa seronoknya.Kalau tak mama je yang ada di rumah kalau time cuti.Ye tak...Kolam tu dah bocor sebenarnya, jadi hari ni cuaca elok sangat, papa aina tampal, elok pulak tu..apa lagi bersoraklah diorang..horay, horay, kita dapat mandi kolam.


Sambil tu bolehlah tolong basuh kereta ya..rajinnya anis ni..Malam ni tidur awal lah aina dan anis penat mandi.lagipun esok sekolah..

~Azlea~

Comments

  1. seronok gila dorg mandi kolam ye kak..haha..rajinn anis tlg cuci kete tu..

    ReplyDelete
  2. dulu anak buah suka mandi kolam . bila bill air dtg , nak pengsan mamanya ... heheeee

    ReplyDelete
  3. 2 in 1.. Sambil mandi..alang2 dah basah,terus basuh keta..jimat air..hehe

    ReplyDelete
  4. huhu..melompat la klu boleh main kolam..

    ReplyDelete
  5. da maknye aksi mand swimming die rajin nk nolong..bgus anis ni ;)

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum, jemput join contets yang saya anjurkan. Moga bermanfaat dan dpt menyebarkan syiar Islam. ;) http://sumanya-lillah.blogspot.com/2014/01/contest-maulidur-rasul.html

    ReplyDelete
  7. wah seronok la dpt mandi dlm kolam
    ni klo sy masuk sure bedepup air terpercik keluar
    follow sini

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KRAFTANGAN DARIPADA BATANG AISKRIM

Bila Hati Tersentap !!!

DIY BOTOL PLASTIK