Bertemu Geng Suka Makan Durian

Geng suka makan durian..jom layan gambar-gambar ini...

Kawan yang lama dah tak berjumpa  (berpisah 24 tahun) dan bertemu kembali .
Junaidin,Nasri ,Shahrul Nizam
Shahnor dan Mazlina (tiada dalam gambar-tuan rumah)
Makan nasi ayam dulu.Doktor Mazlina masak..
Aku dan En. Husband..malu-malulah pula..
Sesi makan durian..
Orang yang di sebelah tu makan je ke..tak nak tolong..
Bersungguh nampaknya Nasri...
Haa tu dia.. fresh .. sedap..
Kekenyangan..

Suka makan durian tak?
Ada yang suka makan durian, tapi tak suka makan tempoyak..
Ada yang tak boleh bau durian langsung..busuk katanya..
Ada pula yang tak suka durian, tapi suka tempoyak..pelik juga..
Ada pula yang tak suka dua-dua (durian dan tempoyak) tapi boleh bau..
Yang ni pula tak suka durian, tempoyak dan baunya...

Tak kisahlah yang mana, tapi yang penting aku suka makan durian dan tempoyak dan En. suami suka durian tapi tak suka tempoyak. You olls macam mana?

~Azlea~

Comments

  1. niesa suka mkn durian tp xsuka mkn tempoyak..hihi.. seronok kalau mkn durian ramai2 ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pun meriah sangat niesa bayangkanlah dahlah lama tak jumpa.Jumpe pun sebab durianlah...

      Delete
    2. Niesa akak boleh geng makan durian..

      Delete
  2. fae x suka makan durian dan tempoyak dan x suka bau nye hehehe.

    ReplyDelete
  3. haha..sdp tu mkn durian ramai2...jie suka mkn ..

    ReplyDelete
  4. suka mkn durian dan segala yg terhasil drpnya ...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KRAFTANGAN DARIPADA BATANG AISKRIM

Bila Hati Tersentap !!!

DIY BOTOL PLASTIK