Menu tengahari yang sedap

Inilah menu tengahari kami sekeluarga. Alhamdulillah, rezeki dari Allah. Sepatutnya ayam kari ayam dan sayur brokoli campur ini menu untuk semalam. Tapi ditunda tak jadi masak sebab dapat jemputan kenduri doa selamat tengahari semalam. Oleh itu menu untuk hari inilah.


Kari ayam dan sayur brokoli campur
Kari Ayam dan Sayur Brokoli campur
Seronok tengok anis dan aina makan bertambah sebab ayam masak kari ni memang  lauk kegemaran mereka.Mungkin sebab dah tengahari perut pun lapar di tambah pula dengan ikan masin gelama (tiada dalam gambar). Apa lagi makan pun bertambah.

InsyaAllah petang ni nak ke rumah kawan kerana beliau akan menunaikan umrah dan berangkat ke Tanah Suci minggu hadapan.

Dan kepada kawan-kawan yang akan pulang dari bercuti berhati-hati ketika memandu.

Comments

  1. Replies
    1. nak bagi tak dapat dik..dah habis..hehehe..

      Delete
  2. arghhhh tidakkkkk kari ayam ituuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  3. Fuhh.. berselera pulak tengok kari ayam tu.. buat makan mlm pun best sgt tu.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KRAFTANGAN DARIPADA BATANG AISKRIM

Bila Hati Tersentap !!!

DIY BOTOL PLASTIK