Puteri Limau Full Movie

Sudah seminggu lebih tv di rumah ini rosak dan perlu dibaiki. Bermakna seminggu juga lah tak menonton tv waktu malam.  Hari minggu ini lappy AB jadi mangsa budak berdua ini. Macam-macam cara diorang bodek AB. Anis macam biasa nak tengok animasi puteri..aina nak tengok bola kampung..Tak nak diorang bosan hari ini, kita tonton animasi puteri..



Selamat Menonton.

Comments

  1. Wahh best... salam ceria hari minggu buat AB sekeluarga.. :)

    ReplyDelete
  2. industri kartun kita dah makin maju.. banyak karya2 yg boleh dibanggakan antaranya upin ipin (les copaque) dan boboy boy..

    ReplyDelete
  3. Hehe. Pandai aina dengan anis bodek mama dia kan :)

    ReplyDelete
  4. x de tv laptop laa jd mangsa kan ;-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KRAFTANGAN DARIPADA BATANG AISKRIM

Bila Hati Tersentap !!!

DIY BOTOL PLASTIK