Puteri Limau Episod 1-6

Assalamualaikum..


Puteri Limau

Seronok sangat hari ini bila aina dan anis dapat menonton episod puteri selama 1 jam di TV 3. Walaupun ianya daripada episod-episod yang lepas. Dapatlah tengok dari awal hingga habis episod dari episod 1-6.

Cerita ini mengisahkan kehidupan 5 orang puteri di Kerajaan Limau. Puteri Manis yang rupawan dan bersuara merdu.Kasturi yang berjiwa pahlawan.Purut yang pemalu.Bali yang penyayang serta Nipis yang nakal bersama kucingnya, Jebat. Kelima-lima puteri ini mempunyai keistimewaan untuk menjaga keamanan dan kestabilan Kerajaan Limau daripada ancaman jahat dan mistik.

Moga Les Copaque dapat menyiarkan lagi episod-episod yang menarik selepas ini.

Selamat Menonton ;)

Puteri Limau Episod 1
Puteri Limau Episod 2
Puteri Limau Episod 3
Puteri Limau Episod 4
Puteri Limau Episod 5
Puteri Limau Episod 6 Final













Comments

  1. memang best!saya yang dah layak jadi mak budak ni pun suka tengok...hehe

    ReplyDelete
  2. Anak2 saya pun suka tengok.. ayah dia pun suka jugak hehee.. :D

    ReplyDelete
  3. memula layan jg pastu...mmmm... asik blk lmbt je mn dan nk tgk ;-)

    ReplyDelete
  4. Ada 6 episod je ke? Tak sempat lg nk tgk :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KRAFTANGAN DARIPADA BATANG AISKRIM

Bila Hati Tersentap !!!

DIY BOTOL PLASTIK