Seriusnya Beli Shawl..


Tudung Radiusite

Lihatlah gambar diatas betapa seriusnya diriku membelek shawl di Radiusite Shah Alam petang semalam.Sempat lagi menyinggah di shah alam. Macam-macam pilihan shawl yang ada di sana.Rambang mata.Belum lagi singgah di butik rawang tu.Berkenan dengan shawl melur,safra dan adra chiffon.Apa lagi beli lah..Suami cakap jahit tudung sendiri lah lepas ni kalau susah nak pilih..

emmmm..ok juga..kita buat projek tudung after raya lah..  

Comments

  1. Kan..kadang2 kita nak citarasa sendiri. Buat sendiri, sendiri puas hati.

    ReplyDelete
  2. bestnyer dah shoping barang raya, CN tak prepare apa2 lagi ;)

    ReplyDelete
  3. tudung raya tak beli lagi...malas nak keluar...hhee

    ReplyDelete
  4. aah kak, try la buat sendiri..
    Lgpun tak susah mne pun..
    Eiqa kalau nmpak shawl, ape pun xingat da. ahhaa
    nak2x lg jenis pashmina punyee.
    Klu halfmoon eiqa kurengg skit.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah eiqa, lepas raya ni memang nak beli kain chiffon..buat sendiri..dah siap nanti akak upload ye..hihihi..

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KRAFTANGAN DARIPADA BATANG AISKRIM

Bila Hati Tersentap !!!

DIY BOTOL PLASTIK